+48 501 656 745 piotr@porczynski.pl

Projekty reklam. Do prasy, internetu i outdoor

Reklama do prasy i zewnętrzna

KLIENT: Łazarski
Do tego projektu dostałem świetnie przygotowany brief. To bardzo pomaga, kiedy czasu mało, a zakres prac jest szeroki: prasa, outdoor, internet.

Koncepcja reklamy. Do prasy, książek i internetu

KLIENT: Wydawnictwo Tacy Jak Ja

Jaki jest cel reklamy i jaki skutek ma wywołać?

To pytanie mam stale w głowie podczas projektowania. Do projektu powyżej dodałem Call to action, czyli guzik „zarejestruj się bezpłatnie”.

Visual – czy to nie opóźnia pracy?

KLIENT: UCB

Prawie każdy klient chce od razu zobaczyć komplet reklam we wszystkich formatach i do wszystkich mediów. Dla projektanta jest to masa pracy – i często strata czasu na coś co nie jest najważniejsze na początku.
Na początek najlepiej skupić się na jednym layoucie i dopracować go do perfekcji: zdjęcia, hasła, teksty. A dopiero potem przenosić na inne media.

Koncepcje różne – ale jak bardzo?

KLIENT: USPharmacia
Zwykle przedstawiam kilka koncepcji. Czasem różnią się bardzo (tak jak te powyżej), a czasem są podobne. Dzieje się tak dlatego, że czasem np. elementy typograficzne można ustawić tylko w jeden sensowny i logiczny sposób, żeby pracowały najlepiej. Wtedy nie robię kolejnych wersji na siłę, żeby „oczarować” klienta.

Czy projektant musi znać się na branży Klienta?

KLIENT: Solinea
Każdy projekt wymaga żebym zrozumiał temat, branżę, zjawisko. Bez tego trudno dotrzeć do adresatów.

Jedna reklama czy seria reklam?

KLIENT: Isover
Zależy od woli klienta. Tu na przykładzie, elastyczny schemat reklamy – taki, który można adaptować do różnych haseł i tematów. Do różnych produktów.

Jeśli Klient dysponuje dobrymi zdjęciami…

KLIENT: Pacific
…mogą one przyspieszyć albo ułatwić proces projektowania.

Kiedy reklama żyje wiele lat…

KLIENT: Wydawnictwo Demart
…bardzo mnie to cieszy, bo wiem że ją dobrze zrobiłem. Reklamy dla Demartu „chodziły” przez kilka lat w kolejnych wydaniach kalendarza. Stała była koncepcja reklamy, kolejne wersje różniły się zawartością.

Serdeczne zapraszam do współpracy.

Jeżeli masz pytania – napisz albo zadzwoń, postaram się doradzić.

Zadzwoń (501 656 745) — albo napisz:

Szanuję prywatność – nie spamuję.