+48 501 656 745 piotr@porczynski.pl

Materiały marketingowe – spożywcze

Ulotka promocyjna „Deska serów”

KLIENT: Bongrain Polska
Bardzo lubię złożone zadania, takie jak to. Polegało na stworzeniu ulotki edukacyjnej, promującej kulturę spożywania serów pleśniowych – a nawet serów w ogóle. Podczas researchu przeczytałem kilka książek o serach i nawet stałem się ich smakoszem. Sam napisałem teksty. Ulotka sprawdziła się doskonale i przeżyła kilka wcieleń, na różne okazje.

Plakat musztard „Nowa butelka”

KLIENT: Kamis
Nowe opakowanie było okazją do pokazania całej linii produktów.

Stand promocyjny SoCo do pubów i kawiarni

KLIENT: Hot Chocolate

Najlepiej, jeśli do pracy nad materiałem promocyjnym, Klient dostarcza próbkę produktu. Mogę go wtedy obejrzeć, wypróbować, znaleźć mocne i słabe strony.
Stand SoCo wyszedł dobrze, nawet mimo, że nie dostałem próbki. Może przy następnym projekcie:)

Standy promocyjne do sklepów – projekt 3D

KLIENT: Delecta
Ważną dla mnie sprawą w makietach 3D jest dostęp do wykrojników, z których powstają tekturowe standy. Chodzi o dopasowanie grafiki do faktycznych wymiarów.

Menu do restauracji libańskiej

KLIENT: Le Cedre

Plakaty i ulotki promocyjne z wykrojnikiem/h1>

KLIENT: Bongrain Polska
Dobrze przygotowane materiały promocyjne, to duża pomoc dla handlowców. Zawsze staram się jak najlepiej zrozumieć produkt. Wiedzieć jak najwięcej o nim – a także o jego konkurentach.

Ulotki produktowe

KLIENT: Bongrain Polska
Dbam też o to, żeby przekaz z plakatu, ulotki czy broszury ciągnął dalej historię opowiadaną przez handlowca, nawet jeśli ten już zakończył wizytę.
Inne materiały zrobimy dla hurtowników, a inne dla detalistów. Ale to chyba jasne…

Broszura z programem lojalnościowym Nestlé Purina

KLIENT: Nestlé
Na stronach informacyjnych, układ graficzny jest całkowicie podporządkowany precyzji i jasności przekazu.

Projekt standu promocyjnego Friskies

KLIENT: Nestlé
Zadaniem było wymyślenie formy graficznej i sposobu podawania produktu.

Planogram Nestlé Purina

KLIENT: Nestlé
Planogram, czyli instrukcja dla sklepów jak rozkładać towar na półkach. Teoretycznie, jeśli „nie sprzedaje”, to nie musi mieć opracowanej szaty graficznej. Jednak jeśli dodatkowe materiały są opracowane graficznie, bardzo mocno wpływają na podniesienie jakości marki.

Serdeczne zapraszam do współpracy.

Jeżeli masz pytania – napisz albo zadzwoń, postaram się doradzić.

Zadzwoń (501 656 745) — albo napisz:

Szanuję prywatność – nie spamuję.