Materiały marketingowe – medyczne
Branża medyczna ma swoją specyfikę. Dotyczy to designu ale też dozwolonych sposobów działania.
Do projektów dobieram odpowiedni, medyczny ton – inny dla lekarzy, hurtowników, czy pacjentów.
Projekty dla leków na receptę, to głównie materiały informacyjne, które mają przekonać lekarzy. Liczy się profesjonalny przekaz i wygląd.
Z kolei, leki OTC i suplementy diety kieruję do pacjentów. Przygotowuję więc projekty kolorowe i „konsumenckie”, ale nie pozbawione lekarskiego autorytetu.
Visual, dobry początek
KLIENT: UCB
Na początek opracowuję ogólną koncepcję, mając na uwadze cechy produktu, jego pozycjonowanie, grupę docelową, konkurencję. Potem z Visuala powstaną projekty broszur, ulotek, reklam, pos-ów…
Komplet materiałów dla handlowców
KLIENT: UCB
Materiały mają za zadanie wzmocnić świadomość marki u lekarzy, pokazać sposób działania leków, dostarczyć argumentów za jego użyciem. Ten projekt wymagał też zrozumienia spraw medycznych. Dopiero wtedy mogę przygotować dobre infografiki.
Prezentacja wideo – Naturapia/h1>
KLIENT: USPharmacia
Prezentacje – to możliwość przekazania nawet bardzo trudnych treści.
Reklama prasowa
KLIENT: USPharmacia
Jeden z proponowanych visuali.
Broszura dla lekarzy
KLIENT: UCB
Broszura pomyślana jako „przedłużenie wizyty” przedstawiciela handlowego.
Serdeczne zapraszam do współpracy.
Jeżeli masz pytania – napisz albo zadzwoń, postaram się doradzić.