Materiały marketingowe
czyli – design w służbie marketingu.
Jeśli robimy katalog – to niech będzie on Twoim sprzedawcą, który pracuje 24h na dobę. W domach i firmach klientów. Niech proponuje to, na czym firma najlepiej zarabia.
Najlepiej zaczynać pracę z dobrym briefem.
Czasem jednak nie ma briefu i Klient mówi po prostu „chcę mieć analogiczny projekt jak ten z portfolio”. Wtedy razem z klientem przechodzimy krok po kroku przez proces przygotowania briefu. Pomagam określić jakie są mocne strony produktu lub usługi, czym się odróżnia od konkurencji, jak to wykorzystać. Dyskutujemy o grupie docelowej, pomagam ją sprecyzować. A potem dopiero rozmawiamy o projekcie graficznym.
Okładka cennika
Cennik – to kanał łączności z Klientem. Jeśli sięga po cenę – niech jednocześnie widzi Twoją ofertę. Temu właśnie służy dobrze zaprojektowana okładka. Prawda, że to dobry pomysł?
Katalog produktów
Na rynku widzę bardzo wiele katalogów, które tylko pokazują produkty. A to za mało! Katalog musi sprzedawać! Bo przecież wydanie katalogu to wydatek – nawet jeśli to wersja elektroniczna. Jak to osiągnąć? Pokaż mi co sprzedajesz, opracujemy wersję dla Twoich produktów.
Plakat do sklepów – promujący książki
Klient – jak Juliusz Cezar: Przyszedłem – zobaczyłem – kupiłem.
Stand do kas – promujący mapę samochodową
Mimo Internetu, impulsowa sprzedaż przy kasie ma się dobrze. Tam wciąż potrzebne są małe POS-y.
Broszura usług urządzania kuchni
KLIENT: Faggio
Właśnie „usług urządzania” a nie tylko broszura „o meblach kuchennych”. To była kluczowa sprawa. Wyszło dobrze, firma potem dodrukowywała broszurę.
Segregator na broszury ofertowe
KLIENT: Grass
W tym projekcie chodziło o opracowanie eleganckiej oprawy do zestawu broszur promocyjnych. Segregator pozwala na dopasowanie zawartości dla różnych klientów. To oszczędność!
Cennik produktów
KLIENT: Imperial
Elegancki katalog/cennik z informacjami o produktach.
Ulotka promująca usługi drobnych napraw samochodowych
KLIENT: S Plus
To było wyzwanie, bo usług jest bardzo wiele, wszystkie musiały być objaśnione – na małej powierzchni. Dużo rozmów z Klientem, sporo myślenia i projektowania – ale cel został osiągnięty.
Zakładka – projekt charytatywny
KLIENT: Klasa IV A
Projekt dla klasy IV A – na kiermasz szkolny. Wszystkie zakładki zostały sprzedane!
Serdeczne zapraszam do współpracy.
Jeżeli masz pytania – napisz albo zadzwoń, postaram się doradzić.